CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 9, 2013

SET KESUBURAN SUAMI ISTERI

Jika anda baru jek melihat blog saya ni, mungkin akan tertanya2 ada ke Shaklee ni bekal Set Kesuburan? Ada... siapa kata takda, anyway bukan la dia ni kuasa magik ke apa makan terus peknen tidak la jugak, tapi kalo ye Alhamdulillah dan tahniah. Kadang2 bila sepasang suami isteri tuh lambat dikurniakan anak bukan sebab isteri sahaja yang bermasalah!!! harap la puan-puan semua yang membaca tingkatkan semangat anda semula, sebab apa, kadang2 orang laki para suami ni dia taknak mengaku kadang2 diorang yang bermasalah jugak. Samada sperma x sihat, x cukup sifat, or mcm2 la kalo puan2 sume baca dan tanya doktor.

Apa2 pun Shaklee hanya lah merupakan satu ikhtiar dan usaha untuk meningkatkan tahap kesuburan sepasang mempelai. Hehehe boleh dikatakan di sini Shaklee tidak menjamin puan2 akan mengandung sejurus mengamalkan Shaklee tapi berusaha, yang memberi rezeki tuh semua adalah Allah swt. mungkin ada hikmahnya kenapa dia bagi lewat sket berbanding orang lain yg bunting pelamin... antara hikmahnya kita ambil secara positif dia nak kita honeymoon lama sket dgn suami kita.

Antara beberapa orang pelanggan saya termasuk la diri saya sendiri, alhamdulillah setelah 1-2 bulan amalkan Set Kesuburan Shaklee ni kami disahkan peknen. Before saya usaha dah setahun lebih utk peknen tapi masih blom ada rezeki. But after consume Shaklee dalam 1 bulan 3 minggu tuh alhamdulillah disahkan peknen. 

Antara testimoni:-

Bagaimana dia membantu dalam kesuburan?
GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antara kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. 
Zinc pula membantu menguatkan sperma.

Gabungan nutrien di atas memberikan ada harapan untuk menimang cahaya mata.. Jangan lupa berdoa pada Tuhan agar dikurniakan anak. Yang penting, harus jangan berhenti berusaha & berharap pada-Nya.
Cara makan supplements
Untuk Suami
Minimum : B-Comp, Vit-E & Zinc - 1 biji sehari.

Untuk Isteri
Minimum : B-Comp, Vit-E & Zinc - 1 biji sehari, dan,
Alfalfa - 3-5 biji sehari
 
Jangan risau, mula2 kita tak perlu pun ambik 1 set lengkap ni, kita boleh ala carte. 
Tapi yang amat perlu utk tahap pertama percubaan perlu ambik Zinc, B-Complex, Alfalfa, Vit-E dulu...

Walaubagaimanapun puan-puan sume jangan lupa berdoao pada Allah swt sentiasa istiqomah jangan berputus asa ye... Shaklee hanya sekadar membantu. tahap kesihatan puan dan suami perlu juga dititikberatkan jika masih belum mendapat apa2 tanda positif. Moga puan2 sekalian dikurniakan zuriat yang sihat kelak. 

 
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
----------------------------------------------------------
Pn Rafiza [Fiza]
Shaklee Independent Distributor [ID No: 881216]
019-3040378 | rafiza79@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment