CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 23, 2012

PENJAGAAN MATA SIHAT DAN KANSER

Bahagian ni sesuai untuk mereka yang ada masalah Mata Keliling Hitam, Mata Malas, Glaukoma, Katarak, Kanser. Set ini mengandungi anti oksida yang tinggi hasil daripada buah-buahan dan sayur-sayuran melalui cara pengasingan dan menyalurkannya dalam bentuk flavanoid dan karotenoid yang semulajadi. INGAT! Anda tidak mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja!. Shaklee.com


Manfaat utama Set:-
1. Mengandungi ekstrak yg unik dari tomato, biji benih anggur, minyak palma, bunga Marigold, dan brokoli bertunas
2. Menguatkan sistem imun dan membantu mengekalkan kesihatan badan secara umum dlm jangkamasa panjang serta kesihatan mata, jantung, kulit, peparu, prostat, dan serviks secara khasnya.  
3. Mempertingkatkan penglihatan, di mana ia menghasilkan "purple visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti rabun malam, rabun dekat, presbyopic, agtigmatism, mata kering, kelesuan mata, glaukoma, katarak, floaters, eye bag, dan gegelung hitam.
4. Meredakan penyakit kulit penyebab jerawat. Ia bertindak mengurangkan kadar penghasilan sebum (penyebab jerawat) dan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, akne, jerawat dan ulser kulit.
5. Melawan kanser dan oksidasi kerana ia mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan, dan menyekat aktiviti bahan kanser, serta menghalang pembentukan sel2 kanser. Ia mengurangkan risiko kanser terutama kanser payudara dan paru-paru. 
6. Menghalang infeksi. Ia merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru2., batuk, hepatitits, flu dan selsema. 

Selain dari tuh kandungan set:
1. Carotomax
2. Vivix (Vivik ni paling powerful in impacting 4 mekanisme utama penuaan selular)
3. Vitamin C - membantu menyingkirkan toksin kanta dan retina mata selain sebagi antioksida yang kuta dan mengurangkan stress
4. ESP- membaikpulih sel mata, dan merehatkan otot mata
5. Collagen - kornea dibina dari collagen, dan membantu mata yang sihat.

(Tapi boleh jek tak ambil set, ala carte...)

Tips penjagaan mata:
1. Setiap 10 minit mengadap PC, Tab, I phone ke apa2 laaa... korang pandang la jauh dan benda2 ciptaan Allah swt macam langit ke, pokok ke...rumput ke.... Nikmat yang tak terhingga!!!'
2. Jangan la biasakan baca dalam gelap... memang pening kalo aku laa... rasa rimas semacam!!!
3. Bacalah sekurang2nya 3-5 potong ayat Quran, miracle ayat Allah ni, lega hati dan pandangan mata.... Serius!!! Cuba korang try.... (aku pun x la baik benau...tapi ada penyampaian guru yang berpandangan demikian dan ianya benar!!!)



Mehla Sama2 Menjaga MATA KITA ANUGERAH TIDAK TERHINGGA

Testimoni adik yang hampir2 rabun:
" Ok la dah sebulan makan ni aku rasa ok la mata aku mcm ok la".... (Mengong adik aku ni bukan reti nak bagi testimoni elok2 sket...tu je la ayat dia...tapi Oklaaa kot...)

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Pn Rafiza [Fiza]
Shaklee Independent Distributor [ID No: 881216]
019-3040378 | rafiza79@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment