CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 7, 2012

HUBUNGAN SUAMI ISTERI HAMBAR?!!

Korang tau atau tak Vitamin E digelar Vitamin Cinta?!... Hehehe... aku pun asalnya x tahu... tapi sekarang dah tau dah sejak consume Vit E Shaklee. Kalo kurang yakin u ols boleh la Google cari apa Vitamin Cinta tuh... heekk... anyway Vitamin E ni sesuai utk mereka yang bakal mendirikan rumahtangga dan juga pasangan suami isteri yang mmg berniat utk menghangatkan kehidupan berumahtangga.


Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.
Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.

Pengambilan VITAMIN-E berdosage tinggi iaitu 600-800 IU setiap hari membantu badan wanita menghasilkan estrol dan progesterone untuk mengimbangi lebihan estrogen dalam badan. Kondisi di mana “estrogen berlebihan” akan menyebabkan symptom PMS, seperti risau, kembung perut, sakit kepala, sengugut dan “mood swings”, yang sememangnya akan menganggu keadaan diri seorang wanita. mamafaiz.com


Anda juga kena mkn vitamin E ni. Kenapa wahai para isteri semua? Kerana pengambilan vitamin E dikatakan membantu wajah kita kelihatan muda. Ini kerana vitamin E membantu melambatkan proses penuaan.

Tapi ada byk vitamin E di pasaran.. nak beli yg mana satu?
Ambillah vitamin E yang asli ,cuba cek labelnya pada botol - alpha tocopherol dan pastikan vitamin E itu beserta sekali unsur selenium agar penyerapan berlaku dengan lebih baik.

Apa lagi khasiat Vitamin E?

Jika anda konsisten dgn Vitamin E yg berkualiti. anda akan lihat kedutan pada bawah mata atau tepi mata beransur hilang....Selain bagus untuk kulit ia membantu kawal kolestrol , merendahkan triglycerides, bagus untuk saraf, mengecilkan pori-pori pada wajah, jika diambil suami isteri mengeratkan keintiman, bantu atasi kulit kering, berkudis, dan banyak lagi sebenarnya.. dan tahukan anda ia dpt mencerahkan warna kawasan sekita aerola.(mamafaiz.com)

Vitamin E berkualiti pilihan saya adalah Vitamin E dari jenama Shaklee. Kenapa?
Kerana Shaklee mempunyai vitamin E yang mengandungi keperluan lengkap oleh tubuh iaitu 400iu. Ianya vitamin asli dan beserta unsur selenium
GABUNGAN TERBAIK!!!


Alfalfa + Vit E is the GABUNGAN TERBAIK untuk wanita bergelar isteri. 

Alfalfa banyak membantu  sebab Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara.(mamafaiz.com)

Vitamin E ni pula selain daripada untuk mencantikkan kulit, antioksidan dan memanaskan badan (bagi yang mengalami lenguh-lenguh sendi ; Vitamin E juga adalah vitamin yang berkaitan dengan intimacy!..vitamin E to stimulate the production of sex hormones, thus leading to a healthier sex life ... heehehe... 

Pengalaman diri aku sendiri la kan... setelah 2 bulan Vit C+ Vit E+Alfalfa+ Collagen... memang WOW!!!... seronok and berbunga2 hati bila dapat pujian suami tercinta!!!... ngehngehngeh.... cite lebih2 semestinya x molek la... paham2 la sendiri...

 

Seriously gals!!!... I dunno how else to make sure u ol faham bagaimana HAPPYNYE saya diperkenalkan dengan Shaklee... Sesal satu jek...iaitu lambat diperkenalkan... maybe belum rezki...sekarang no more products kat farmasi.... hehehe... pharmacy Shaklee jek laa... mode happy!!!

Testimoni:
1) Semenjak mama mengamalkan alfalfa, masalah keputihan mmg kurang. Ini kerana..terus terang mama cerita..baba sangat2 memuji selepas mama mengamalkannya. Hubungan kami juga menjadi lebih mesra. Bila baba dah puji, mama seronoklah..heheeee. Mama terasa diri mama begitu bersih, lagi satu nak solat pun senang..tidak perlu risau (Pn dilla- mamaqaireen.com)

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
-----------------------------------------------------------------------------
Rafiza Kasbun [Fiza] 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 881216]
019-3040378 | rafiza79@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment